sábado, 21 de abril de 2012

Popplet...De nou!


Com ja sabeu, fa un temps, vaig fer un treball per classe amb una eina anomenada Popplet! Aquest tractava sobre el romanticisme. Doncs be, he tingut l'honor de que el publiquin a un gran bloc de música anomenat Recusrsos Musicales!
Us animo a que entreu al bloc i mireu els recursos que utilitza per crear treballs didàctics per l'aprenentatge dels alumnes d'arreu del món musical.
Aquí deixo just la part on hi és el meu article! Ja sabeu, a fer treballs xaxis per que els publiquin!


2 comentarios:

  1. Hola Clàudia!!!
    Superentusiasmada de poder compartir el lloc de finalistes en el concurs.
    A veure què passa la setmana vinent! La MªJesús Camino m'ha fet extensible la seva felicitació. Entra als comentaris del meu bloc. Es molt "xaxi".

    adelaida

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ja saps que aquest bloc no seria finalista sense la meva professora! jajajajajajaj
      Guanyarem, ja vuràs. Però clar, s'ha de treballar, així que ja estic amb el treball, a veure que et sembla.

      Eliminar